söndag 7 februari 2010

kedjetrassel


I veckan som gått har det inte hunnits pysslats så värst mycket. Det lilla det har blivit är mest ringar. Har blivit riktigt snabb på att pyssla ihop en ring och det har blivit några mer till samlingen, en grön, en svar, en gul en prickig. Dock har jag inte fotat något än+att alla är gjorda i sidenband och ser lika dana ut som den blå nedan, bara lite snitsigare, så de är kanske inte så spännande.

För någon vecka sen satt jag dock och knåpade ihop de här örhängena. De är mest trassel och det var mörkt när jag gjorde dom, så jag såg inte att jag tog hängare i olika färger.

Jag har denna söndags förmiddag dock hunnit fixa lite med själva bloggen, så nu mer kan man slänga in en kommentar UTAN att logga in på gmail. Det går alltså alldeles utmärkt att kommentera anonymt. Så vill ni säga nått, är ni varmt välkomna att skriva nått!

Ida

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.