fredag 5 november 2010

dalarna



min gamla ponny har blivit till häst.
Ida

3 kommentarer:

enôma sa...

aaaw!
/Z

KajsaE sa...

Den där röda är så läskig Ida. Den kanske har fått påssjukan? En gång fanns en väldigt bra barnbok om ett barn med påssjukan och hans kompis som kom med hembakta bullar i en påse. Jag minns inte vad den heter, men jag tyckte om den. Jag tycker om din häst.

ida idson sa...

Den verkar i alla fall ha svullnat upp!

jag kom att tänka på en bok som jag läste när jag var liten, lite motsatsen till den du berättade om, den handlade om en räv som lurade med skogens alla djur hem till sig och åt upp dom. i slutet blir han uppäten av en varg. appropå barnböcker. och hur går det med vår, egentligen? jag ska skicka dig ett ritigt brev någon dag så kan vi sätta igång.

/ida.