måndag 1 november 2010

älghorn och läxor.



Idag är det - återigen - en sån där dag som inte ska spenderas framför till exempel facebook, utan ska spenderas tillsammans med ett word-dokument och gnuggande av geniknölarna. Jag har visserligen gnuggat dom lite granna, men jag har också drabbats av INSPIRATIONEN. Vill bara sätta mig vid mitt pysselbord eller springa iväg till en 2nd handbutik här i närheten och köpa tyg och bra lådor att lägga grejer i. Jag vill till och med nästan städa. Och ändå, det är inte som att mitt skolarbete är tråkigt. Egentligen tror jag bara att det har att göra med att det just är ett skolarbete. Så himla dumt. Och dessutom har jag nästan bara renskrivning kvar. Och det tar ju inte så lång tid, några timmar kanske. Efter det får jag ju göra vad jag vill. Så jag borde väl sätta igång. Pronto!

Fast först kan jag säga att jag har gjort ett älghorn i lite skinnspill.

Ida

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad är en billighetsupplaga?

ida sa...

det är en billig upplaga av en bok!

KajsaE sa...

en väldigt fin bok. Jag tänker att kroppen är billig.